כדי לרשום מספר, עליך להיות:
• ‘בעל חשבון’ – האדם שהינו הבעלים של המספר אותו הוא מעוניין לרשום
• ‘מורשה’ – יחיד שניתנה לו סמכות לרשום מספרים עבור יחיד אחר. עדות למינוי עשויה לכלול הצהרה סטטוטורית או העתק מאושר של ייפוי כוח
צרכנים שנרשמו לשירות “אל תתקשר אלי” לפני ה- 01.01.2023 יהיו מוגנים משיחות שיווק לא רצויות החל מה- 01.01.2023.
צרכנים שנרשמו החל מה- 01.01.2023 לשירות “אל תתקשר אלי” יהיו מוגנים משיחות שיווק לא רצויות בתום 15 ימים לאחר רישומם בהצלחה לשירות
אם אתה עדיין מקבל שיחות שיווק לאחר כניסת הרישום לתוקף, תוכל להגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן באמצעות טופס מכוון בכתובת: הזאת .
החוק יכנס לתוקף ב 1/1/2023.
ניתן להתלונן על קבלת שיחת שיווק לא רצויה.
הרשות תתייחס לתלונתך במידה ועברו 15 יום ממועד רישומך בהצלחה למאגר.
לא.
הרשות תתייחס לתלונתך אך ורק אם עברו 15 ימים ממועד רישומך למאגר.
במידה ונרשמת ב 1/1/2023, תוכל להתלונן על שיחות שיווק לא רצויות שהתקבלו החל מה 16/01/2023.
ניתן להגיש תלונה באמצעות טופס תלונה מקוון בכתובת הזאת.
כדי לרשום מספר, עליך להיות:
* ‘בעל חשבון’ – האדם שהינו הבעלים של המספר אותו הוא מעוניין לרשום
* ‘מורשה’ – יחיד שניתנה לו סמכות לרשום מספרים עבור יחיד אחר. עדות למינוי עשויה לכלול הצהרה סטטוטורית או העתק מאושר של ייפוי כוח
אין מגבלה על כמות המספרים שאדם יכול לרשום, כל עוד הוכחה בעלותו על החשבון או שהינו מורשה לרשום את המספר.
המספר שלך יישאר במאגר ללא הגבלת זמן, אלא אם יוסר באופן יזום.
אם נדרש שינוי במספר הרשום שלך, עליך להסיר את המספר באמצעות הטופס המקוון, הצ’אט או במענה הטלפוני האוטומטי במספר 1-800-071-171
ניתן לאחר מכן לרשום את המספר העדכני באמצעות כל אחד מהאמצעים לעיל.
בוודאי.
מאגר “אל תתקשר אלי” רשום כמאגר מידע ממשלתי
במידה ומשהו אחר ינסה לבצע פעולות במאגר על מספרך, תקבל שיחה חוזרת לאישור הפעולה. כך שאדם אחר יכול לעשות במקומך את הפעולה, אך עליך לאשר אותה בעצמך.
בהחלט, ניתן לרשום מספר טלפון למאגר בכל גיל.
לא!
למאגר אל תתקשר אלי אין גישה ישירה לשום גורם. הגישה היא באמצעות שאילתות מובנות שחברות הטלמרקטינג תעשנה בהן שימוש.