בחר עסק

לניהול חשבון ושאליתות אנא בחר את שם העסק

לניהול חשבון ושאילתות
בטל

העסק שלכם כבר רשום

מוזמנים להיכנס לאזור האישי

אזור אישי
  • מהו מאגר

    "אל תתקשר אלי"

    זהו שירות חינמי שבו צרכנים יכולים לרשום בצורה מאובטחת את מספרי הבית, הנייד שלהם בחינם כדי לצמצם שיחות שיווק לא רצויות. מאגר "אל תתקשר אלי" הוא מסד נתונים מאובטח שבו אנשים וארגונים יכולים לרשום, לבדוק או להסיר את מספרי הטלפון, הנייד הישראליים שלהם כדי למנוע קבלת רוב השיחות הטלפוניות הבלתי רצויות. רישום מספר למאגר הינו בחינם ונדרש לבצעו פעם אחת בלבד. לאחר הרישום, מספר הטלפון יישאר במאגר ללא הגבלת זמן, אלא אם בעל המספר או נציגו מסירים את המספר.
  • עבור מי מיועד מאגר "אל תתקשר אלי"

    המאגר מיועד לצרכנים, לרבות: המאגר מיועד לצרכנים, המבקשים לרשום למאגר מספרי טלפון ניידים ונייחים ישראליים מידע נוסף לצרכנים.
    מידע נוסף לצרכנים

    חוק הגנת הצרכן מחייב כל עוסק המבקש לבצע שיחות שיווק מרחוק לצרכנים לבדוק האם מספרי הטלפון אליהם הוא מעוניין להתקשר אינם רשומים במאגר "אל תתקשר אלי". במידה והמספרים הנ"ל מופיעים במאגר, החוק אוסר לבצע אליהם שיחות שיווק מרחוק למעט מספר חריגים
    פירוט חריגים

  • כיצד עובד
    המאגר ?

    לעוסקים המבקשים לבצע שיחות שיווק טלפוניות ישנם שני מועדים בכל חודש שבהם עליהם לבצע בדיקה האם מספרי הטלפון מופיעים במאגר "אל תתקשר אלי". עוסק יברר את המידע הרשום במאגר ב- 1 וב- 15 בכל חודש שבו הוא מבקש לבצע את הפניות השיווקיות. היו מועדים אלה ימי מנוחה, יבצע את הבירור ביום שלאחריו שאינו יום מנוחה. צרכן שרשם את מספר הטלפון שלו למאגר בין התאריכים ה- 1 עד ה- 14 (כולל) לכל חודש יהיה מוגן משיחות שיווק לא מורשות החל מה- 17 לאותו חודש. צרכן שרשם את מספר הטלפון שלו למאגר בין התאריכים ה- 15 ועד סוף אותו חודש יהיה מוגן משיחות שיווק לא מורשות החל מה- 3 לחודש שלאחריו. כל עוסק שמתקשר למספר הרשום במאגר, מפר את החוק ועלול לשאת בעונשים הקבועים בחוק.
  • מי אחראי על המאגר?

    הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הינה הבעלים של מאגר "אל תתקשר אלי". הקמת המאגר והחובה החוקית המוטלת על העוסקים חלים מתוקף חוק הגנת הצרכן סעיף 16ב ו- 16ג.
  • הגשת תלונה

    בפורטל

    נרשמת לשירות ובכל זאת התקשרו אליך? ניתן להגיש תלונה באמצעות טופס ייעודי, בלחיצה על כפתור "טופס הגשת תלונה" שלהלן. צוות המאגר מעריך את כל התלונות בגין הפרה אפשרית של חוק הגנת הצרכן ו/או התקנה הרלוונטית בחוק.

יש לכם שאלה?
לא מצאתם את מה שאתם מחפשים?

מוקד הלקוחות של הרשות להגנת
הצרכן לשרותכם

לפניות שלחו מייל לכתובת dnc@fta.gov.il

אתר זה משתמש בגוגל אנליטיקס, מוצר של גוגל שעוזר לבעלי אתרים להבין את אופן המעורבות של לקוחות באתרים שלהם.
כאשר אתם מבקרים באתר זה הדפדפן שלכם שולח נתונים מסוימים ל-Google באופן אוטומטי. נתונים אלה כוללים, בין היתר, את כתובת האינטרנט של הדף שבו אתם מבקרים ואת כתובת ה-IP שלכם.

גוגל אנליטיקס משתמשים בקבצי “cookies”, קבצי טקסט המוצבים על המחשב במטרה לסייע לאתר לנתח כיצד המבקרים משתמשים באתר. האינפורמציה שנאספת דרך קובץ ה-“cookie” מועברת ונשמרת בשרתי גוגל. גוגל משתמשת במידע זה כדי להעריך את השימוש שלך באתר, עריכת דוחות על פעילות האתר ועל השימוש באינטרנט בשביל מנהלי אתרים.

גוגל עלולה גם להעביר את המידע לצד שלישי, כאשר היא נדרשת לכך מתוקף חוק, או כאשר צד שלישי מעבד את המידע בשביל גוגל. גוגל לא תשייך את כתובת ה-IP עם מידע אחר שיש לגוגל.

ניתן לבטל את השימוש בקבצי “cookies” על ידי בחירת האפשרות המתאימה בהגדרות הדפדפן, אולם במקרה כזה יתכן ולא כל המידע המופיע באתר יהיה זמין.

למידע נוסף על אופן ביטול שליחת מידע ל- google Analytics לחצו כאן.
להרחבה בנושא google Analytics לחצו כאן.

גלישה באתר זה מהווה את הסכמתכם לאיסוף המידע על ידי גוגל באופן ולמען השימושים שצוינו לעיל.

יש לכם שאלה?
לא מצאתם את מה שאתם מחפשים?

מוקד לקוחות - הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
שעות פעילות המוקד: יום א' בין השעות 14:00-17:00
ימים ב׳-ה׳ בין השעות 09:00-13:00
1-800-071-170
מענה דיגיטלי 24/7
ניתן להירשם ולקבל מידע באמצעות הוואטסאפ של הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן
נרשמת למאגר והתקשרו אליכם בכל זאת?
מלאו טופס תלונה