אל תתקשר אלי | פורטל חברות

בחר עסק

לניהול חשבון ושאליתות אנא בחר את שם העסק

לניהול חשבון ושאילתות
בטל

העסק שלכם כבר רשום

מוזמנים להיכנס לאזור האישי

אזור אישי

רישום לשירות

מי יכול להירשם לפרוטל העוסקים "אל תתקשר אלי"

כל עוסק ישראלי יכול להירשם לשירות “אל תתקשר אלי”.

מהו תהליך הרישום לפורטל העוסקים "אל תתקשר אלי"

כל עוסק שנרשם לפורטל העוסקים, עובר תחילה תהליך של הזדהות לאומית .
לאחר אימות זהותו של העוסק, הוא נדרש לבחור את סוג העסק ולהמשיך בהתאם את תהליך הרישום.
כיום הרישום לפורטל העוסקים תומך בשלוש ישויות משפטיות: חברה בע”מ, עוסק מורשה/פטור ועמותה רשומה.
על עוסקים המאוגדים כישות משפטית שונה (כלומר שלא אחת משלושת סוגי הישויות שלעיל), לבחור בסוג ישות “עוסק מורשה/פטור”.
במהלך תהליך הרישום ידרש העוסק להזין את מספר הטלפון הנייד או כתובת הדואר האלקטרוני שלו, לצורך זיהוי ואימות העוסק.
פירוט מלא של תהליך הרישום מופיע במדריך הרישום לפורטל העוסקים “אל תתקשר אלי” שבקישור הבא:לחצו כאן [לינק]

האם אפשר להסיר את הרישום שלי מפורטל העוסקים "אל תתקשר אלי"

לצורך הסרת הרישום של עוסק, עליו לפנות בטופס פניות העוסקים באתר האינטרנט של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן בכתובת הזאת

כיצד נרשמים להזדהות לאומית?

מנגנון ההזדהות הלאומית הינו מנגנון רוחבי של ממשל זמין המשרת את כלל אזרחי מדינת ישראל.
המנגנון מאפשר גישה לשירותים ממשלתיים שונים.
כל המידע לגבי תהליך הרישום להזדהות לאומית זמין בכתובת הזאת

כיצד נותנים הרשאה לנציגי העוסק לגישה לשירות "אל תתקשר אלי" ?

באיזור האישי של הזדהות לאומית יכול משתמש מורשה לתת גישה לשירותים ממשלתיים שונים (כולל שירות “אל תתקשר אלי”) לעסקים- לעצמו או לנציג אחר. כל המידע לגבי הזדהות הלאומית לעוסקים באיזור האישי זמין בכתובת .
מדריך מפורט לכניסה להזדהות הלאומית ומתן הרשאות לנציגי העוסק לשירות “אל תתקשר אלי” זמין בכתובת כאן

תמיכה טכנית

כיצד ניתן לקבל תמיכה טכנית לגבי נושאים הקשורים למאגר ופורטל "אל תתקשר אלי"

עוסקים הזקוקים לתמיכה טכנית בנושאים הקשורים לפורטל ומאגר “אל תתקשר אלי” יכולים לפנות לצוות התמיכה הטכנית של המאגר באמצעות טופס מקוון בכתובת הזאת

באיזה נושאים ניתן לקבל תמיכה טכנית

ניתן לקבל תמיכה טכנית ממוקד אל תתקשר אלי ומחברת זיגיט, מפתחת הפורטל, בכל הנושאים הרלוונטיים לשימוש בפורטל, כגון: רישום, שאילתות של מספרי טלפון, תחקור לוגים, תקלות טכניות בגישה למאגר, שימוש ב- API ועוד.

שאילתות מול המאגר

למי מיועד כל סוג של שאילתה

כל עוסק, לא משנה מה סדר הגודל שלו, יכול לבצע באזור האישי בפורטל העוסקים “אל תתקשר אלי” כל אחת מסוגי השאילתות (קטנה, בינונית, גדולה). הסוגים השונים נוצרו על מנת לאפשר לעוסקים מספר דרכים לבצע שאילתות אל מול המאגר, מתוך הבנה שיהיו עוסקים שיוכלו לממש באמצעות פיתוח גישת API למאגר ויהיו עוסקים שיסתפקו במילוי טופס שאילתה קטן.

שאילתה קטנה

טופס בירור מקוון מופיע באזור האישי לעוסקים בפורטל העוסקים “אל תתקשר אלי”. טופס זה מאפשר לעוסקים לבצע שאילתה קטנה אל מול מאגר “אל תתקשר אלי” של עד 10 מספרי טלפון ישראליים נייחים וניידים.
הטופס מיועד לעוסקים זעירים/קטנים שמבקשים לבצע שיחות שיווק טלפוניות למספר קטן של צרכנים ולכן אין להם צורך לבצע שאילתה גדולה אל מול המאגר.
אין מגבלה על מספר השאילתות הקטנות שניתן לבצע בפורטל, וכך ניתן לבצע בדיקה של יותר מ- 10 מספרים.

שאילתה בינונית

טופס שאילתה בינונית מאפשר לעוסקים לבצע שאילתות של מספרי טלפון ישראליים נייחים וניידים אל מול מאגר “אל תתקשר אלי”. העוסק יכול להוריד קובץ תבנית ריק שאליו יזין את מספרי הטלפון אותם הוא מעוניין לבדוק. קובץ התבנית יהיה זמין להורדה בטופס השאילתה הבינונית באזור האישי לעוסקים בפורטל.
לאחר מילוי הקובץ במספרי טלפון, יוכל העוסק להעלות את הקובץ בטופס השאילתה הבינונית.
תשובה לשאילתה תתקבל באופן מיידי בפורמט של קובץ זהה שמכיל את רשימת מספרי הטלפון אליהם מותר לעוסק להתקשר מתוך הרשימה המלאה שהעלה.

שאילתה גדולה

עוסקים המעוניינים לבצע שאילתות ישירות ממערכות המידע שלהם אל מול מאגר “אל תתקשר אלי” יוכלו לבצע זאת באמצעות ממשק תכנות יישומי (API).
להלן קישור למדריך המלא לשימוש בממשק התכנות היישומי למאגר “אל תתקשר אלי”:
לחצו כאן

ראשי | שאלות ותשובות עסקיות
שאלות ותשובות
בחרו קטגוריה
  • רישום לשירות
  • תמיכה טכנית
  • שאילתות מול המאגר
פורטל חברות
  • התחברות

יש לכם שאלה?
לא מצאתם את מה שאתם מחפשים?

מוקד הלקוחות של הרשות להגנת
הצרכן לשרותכם

לפניות שלחו מייל לכתובת dnc@fta.gov.il

אתר זה משתמש בגוגל אנליטיקס, מוצר של גוגל שעוזר לבעלי אתרים להבין את אופן המעורבות של לקוחות באתרים שלהם.
כאשר אתם מבקרים באתר זה הדפדפן שלכם שולח נתונים מסוימים ל-Google באופן אוטומטי. נתונים אלה כוללים, בין היתר, את כתובת האינטרנט של הדף שבו אתם מבקרים ואת כתובת ה-IP שלכם.

גוגל אנליטיקס משתמשים בקבצי “cookies”, קבצי טקסט המוצבים על המחשב במטרה לסייע לאתר לנתח כיצד המבקרים משתמשים באתר. האינפורמציה שנאספת דרך קובץ ה-“cookie” מועברת ונשמרת בשרתי גוגל. גוגל משתמשת במידע זה כדי להעריך את השימוש שלך באתר, עריכת דוחות על פעילות האתר ועל השימוש באינטרנט בשביל מנהלי אתרים.

גוגל עלולה גם להעביר את המידע לצד שלישי, כאשר היא נדרשת לכך מתוקף חוק, או כאשר צד שלישי מעבד את המידע בשביל גוגל. גוגל לא תשייך את כתובת ה-IP עם מידע אחר שיש לגוגל.

ניתן לבטל את השימוש בקבצי “cookies” על ידי בחירת האפשרות המתאימה בהגדרות הדפדפן, אולם במקרה כזה יתכן ולא כל המידע המופיע באתר יהיה זמין.

למידע נוסף על אופן ביטול שליחת מידע ל- google Analytics לחצו כאן.
להרחבה בנושא google Analytics לחצו כאן.

גלישה באתר זה מהווה את הסכמתכם לאיסוף המידע על ידי גוגל באופן ולמען השימושים שצוינו לעיל.

יש לכם שאלה?
לא מצאתם את מה שאתם מחפשים?

מוקד לקוחות - הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
שעות פעילות המוקד: יום א' בין השעות 14:00-17:00
ימים ב׳-ה׳ בין השעות 09:00-13:00
1-800-071-170
מענה דיגיטלי 24/7
ניתן להירשם ולקבל מידע באמצעות הוואטסאפ של הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן
נרשמת למאגר והתקשרו אליכם בכל זאת?
מלאו טופס תלונה